top of page
Glass Window
wave background.png

תיקון מרזב בבת ים

תיקון והחלפת מרזב חיצוני בבת ים


תיקון מרזב בבת ים

השקופים מתמחים בשירותי תחזוקת מרזבים בסנפלינג בבת ים על מנת להבטיח שהמרזבים שלכם נשמרים במצב אופטימלי גם לאחר החורף. בעיות מרזבים עלולות לגרום לנזק חמור לרכוש ולאיטום החיצוני של הבניין. באמצעות טכניקות גישה וסנפלינג, הצוותים המוסמכים והמנוסים שלנו מבצעים תיקון מרזבים, פתיחת סתימות וניקוי. תחזוקת מרזבים באמצעות סנפלינג מציעה יעילות במהירות ובכיסוי, ומאפשרת לצוותים שלנו ליצור קשר הדוק עם מערכת הניקוז בבניין והמרזבים. עם מעל 6 שנים של ניסיון בעבודה בגובה, השקופים מציעים גם חבילות תחזוקת מרזבים בהתאמה אישית המיועדות לדרישות הספציפיות שלך.


תיקון מרזב בבת ים
תיקון מרזבים בבת ים

מדוע גלישת חבלים יעילה יותר?


עבודה בסנפלינג מספקת אמצעי בטוח ויעיל לגישה בגובה ומאפשרת לבצע מגוון משימות כולל תחזוקה, ניקיון ובדיקה ברמה גבוהה. אמצעי גישה אחרים לרבות הקמת פיגומים יכולים לעיתים להיות לא פרופורציונליים בהשוואה למשימות הנדרשות ולכן מוסיפים כוח אדם וחומרים מיותרים אשר ברוב הנסיבות גורמים לעלויות גבוהות יותר.השימוש שלנו בסנפלינג מציע לכם גם רמות נמוכות של שיבושים באתר, ומפחית מאוד את פוטנציאל הנזק תוך כדי שימוש בחומרים ומכשירים ידידותיים לסביבה.


החלפת מרזבים


תיקון מרזב בבת ים


החלפת מרזב בסנפלינג עולה כאשר לא ניתן לחשב כל פתרון גישה אחר כדי להחליף, לתקן או לפתוח סתימה במערכת המרזבים שדולפים או מציפים. הצוות המיומן שלנו החליפו חלק ארוך ממערכת המרזבים בחלק בלתי נגיש של בניין המגורים בן ארבע הקומות ברחוב שפירא, תל בבת ים. בשל רשלנותם של המתקינים המקוריים, קוטר חורי הניקוז בשני הצדדים של הגג היה קטן מידי בשל התקנה לקויה וגרם להצפה בגג בזמן גשם חזק, מה שגרם למים שהצטברו בגג הבניין לנזול אל הקיר, לחלחל לתוכו והם התחילו לפרק את שכבת האיטום החיצוני של הקיר. התקנה שגויה ורשלנות זו גרמו להצפת מי הגשמים שהצטברו ובכך לבעיה לחה חמורה בקיר הבניין שמתחת. בפרויקט זה תיקנו א המרזב אנשי מקצוע בסנפלינג בעזרה וייעוץ של אינסטלטור מוסמך וקבעו כראוי את קוטר חורי הניקוז והגדילו אותם באמצעות סנפלינג תוך מספר שעות. סנפלינג לתיקוני מרזבים מספק את המחיר ההגיוני ביותר עם ההשפעה הסביבתית הנמוכה ביותר עבור פרויקטים אלה להחלפת מרזבים.


התקנת מרזב בבת ים
התקנת מרזב בבת ים

החלפת מרזב בבת ים

השקופים מחזיקים בצוות מיומן בעל ניסיון של שנים בתחום החלפת המרזבים בעזרת צוות מקצועי וידיים מיומנות השקופים מציעים לכם את הפתרון המהיר והזול ביותר לתיקון הבעיה ומניעת פגיעה בנכס בעקבות נזילה או הצפה. בעזרת אינסטלטור מוסמך השקופים נותנים את השירות הטוב ביותר ומשאירים אחרינו שקט ובטחון ללקוח למשך שנים. עד 5 שנות אחריות על העבודה !

עד כמה תיקון מרזב בסנפלינג בטוח?

טכניקת גישה זו משתמשת במערכת תמיכה המבטלת את הסיכוי לכישלון. לשיטה זו קיים יתרון בגלל שימוש בשני חבלים - חבל בטיחות וחבל עבודה. בנוסף, למשרד העבודה יש דרישות חובה שמחייבות עובדי סנפלינג לעבור קורסים קפדניים, תקופת התלמדות ובחינה. בכל אתר חייב להמצא מנהל מקצועי לעבודות גלישה על מנת לבדוק את העובדים.

" השקופים" מסוגלים להשתמש ביעילות בשיטות עבודת גובה בסנפלינג לביצוע מגוון רחב של עבודות תחזוקה, בדיקה וניקוי חלונות. אם תרצו ללמוד עוד על יכולות העבודה בגובה שלנו וכיצד נוכל לשרת את החברה שלך בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר, חייגו אליינו ונשמח לסייע 051-521-4747


למידע נוסף אודות שיפוץ מבנים ועבודות שיפוצים בסנפלינג בקרו באתר הדגל שלנו!

www.exterior.co.il/

9 views0 comments
bottom of page