top of page
Glass Window
wave background.png

ניקוי תריסים - מדריך איך לנקות תריסים

אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם או להשאיר את העבודה לשירות ניקוי חלונות ותריסים מקצועי. לא משנה מה אתם מעדיפים, הגעתם למקום הנכון! להלן מדריך מקיף על הדרכים הטובות ביותר לניקוי תריסים בקלות בבית, כולל הוראות מפורטות לניקוי תריסים מסוגים שונים ומגוונים.


ואם אתם מחפשים שירותי ניקיון חלונות ותריסים מקצועיים בתל אביב או בכל איזור מרכז הארץ, אל תהססו ליצור איתנו קשר. אנו מוכנים לעזור תמיד, בין אם זה במשרדים, בתים, מלונות ואפילו מקומות אירוח ב- Airbnb.


טיפים בנושא ניקוי תריסים - איך לנקות את התריסים בבית?


ניקוי תריסים בבית או במשרד יכולה להיות משימה מייגעת ולא פשוטה בכלל, במיוחד במקרים בהם התריסים חווים הזנחה של חודשים, לפעמים גם שנים ונוצרת שכבה עבה של אבק, כתמים ומזהמים אחרים. שיטת הניקוי שלכם צריכה להשתנות בהתאם לסוג התריסים שנמצאים אצלכם. כתבנו בשבילכם מדריך מגוון ובו מספר טיפים לניקוי תריסים המבוססים על סוג התריסים בהם אתם משתמשים.


ניקוי תריס גלילה



מלאו דלי במים חמים והוסיפו מעט סבון כלים. ערבבט את הסבון והמים ביחד וספגו מגבת מיקרו-פיבר במים שבדלי. ודאו שהתריסים שלכם פתוחים מעט (זה מאפשר גישה מיטבית לכל הכתמים והלכלוכים במקומות שלא נראים לעין). התחלו עם השלב העליון בצד שמאל ובעזרת המגבת הספוגה במים, נגבו את השלב לצד השני. ודאו שכל שלב וכל חלק בתריס נרטב על מנת לנתק את שכבת האבק הדבוקה לתריס. יש לשטוף את המטלית בין שלב לשלב בתריס. חזרו על פעולה זו, שלב אחר שלב, עד שתגיעו לפינה התחתונה.

השתמשו במגבת מיקרו-פיבר יבשה וחזרו על כל הפעולה פעם נוספת ונגבו את המים יחד עם האבק מכל שלבי התריס.





ניקוי תריס רפפה


השתמש בשואב אבק עם ראש מברשת על מנת להסיר את האבק שהצטבר ונדבק לתריס במשך הזמן. נקה את התריסים פעם אחת עם מגבת מיקרו-פיבר כדי להסיר את הלכלוך והאבק שנותרו. לסימנים וכתמים קשים יותר, נגב את התריסים במים חמים וכמה טיפות של סבון כלים, באמצעות ההוראות שמוצגות למעלה.


מה עושים אם התריסים מלוכלכים מאד ?


אם התריסים שלכם במצב גרוע, לאחר הזנחה של שנים והם זקוקים לניקוי סופר עמוק, תצטרכו לפרק אותם בזהירות ולתת ללהבים שטיפה מלאה. מלאו את האמבטיה במים חמים והוסיפו כמה טיפות נוזל לשטיפת כלים. בעזרת מגבת מיקרו-פיבר, תנגבו כל להב בצורה יסודית, וודאו כי ניגבתם בשתי הצדדים של הלהב. הניחו את התריס על מגבת בשביל לייבש אותו לפני ההתקנה מחדש.


מחפשים חברה מקצועית לעבודת ניקוי תריסים? צרו קשר עוד היום וקבלו מענה מהיר להצעת מחיר וייעוץ.

1,063 views0 comments
bottom of page