top of page
Glass Window
wave background.png

איך לנקות מעקה זכוכית במרפסת שמש

מדריך: ניקוי מעקות זכוכית, ניקוי חלונות במרפסת שמש


ניקוי זכוכית המעקות במרפסת שמש הינה משישמה מורכבת הדורשת ידע וניסיון רב בניקוי חלונות, בניקוי זכוכית ובעבודות גובה. לעיתים עבודת ניקוי חלונות ומעקות זכוכית במרפסת דורשת גם הסמכה מקצועית לעבודה בגובה. אך לא לדאוג, הכנו לכם מדריך מפורט עם כל השיטות היעילות, המהירות והבטוחות לניקוי חלונות במרפסת שמש. אז בין אם אתם מתכוונים לעשות את זה בעצמכם, או להשאיר את העבודה לחברה מקצועית לניקוי חלונות - הגעתם למקום הנכון !



מה צריך ? הציוד הנדרש להתחיל את העבודה


דלי לשטיפה

מגב לניקוי חלונות

סחבה לניקוי חלונות

סכין לניקוי חלונות

מוט טלסקופי לניקוי חלונות גבוהים



ניקוי מעקות הזכוכית במרפסת מבפנים


קרצוף החלון במי סבון


מערבבים מים עם סבון כלים עד שמתחיל להיווצר קצף. מקרצפים את החלון עם הסחבה הספוגה במי סבון כדי להסיר את האבק ולכלוכים קלים אחרים. יש לשפשף את החלון בעזרת הסחבה ולהפעיל לחץ מתון. יש לוודא שכל החלון רטוב ולא נשארו חלקים יבשים בשביל למנוע כתמים ומריחות. אם החלון מאד מלוכלך מאבק ולא נוקה זמן רב יש לשפשף היטב בעזרת הסחבה, לעבור מספר פעמים על כל נקודה בחלון ולהשתמש בהרבה מים.

הסרת לכלוכים קשים עם להב(סקרייפר)


לאחר שהחלון רטוב, יש להשתמש בלהב ייעודי לניקוי חלונות(סקרייפר) על מנת להוריד לכלוכים קשים מהחלון(קקי של ציפורים, מדבקות, צבע וכו'). משפשפים בעזרת הסכין את החלון בעדינות בכל צידי הלכלוך. כאשר משתמשים בלהב, יש ליצור בינו לבין החלון את הזווית החדה ביותר על מנת למנוע שריטות. יש לוודא שהלהב נקי מלכלוך וחלודה ובמידת הצורך להחליף אותו.


איך משתמשים במגב מקצועי לניקוי חלונות ?


ניקוי חלונות זו עבודה קשה שלוקחת זמן רב, אך בעזרת השיטות המקצועיות ביותר לניקוי חלונות אתם יכולים לחסוך זמן ולהגיע לתוצאות מושלמות ! רוצים לדעת איך להשתמש במגב לניקוי חלונות ? היכנסו עכשיו למדריך שלנו - איך לנקות חלונות כמו מקצוען - עשה זאת בעצמך וקבלו את כל הפרטים !


ניקוי מעקות הזכוכית במרפסת מבחוץ


ניקוי מעקות הזכוכית במרפסת שמש מבחוץ זו משימה לא פשוטה, קשה ומייגעת ובנוסף גם יכולה להיות מסוכנת מאד! רוב האנשים פשוט יתכופפו מעל מעקה הזכוכית על מנת לנקות את חלקו התחתון מבחוץ ובכך הם מסכנים את חייהם ואת חיי הסביבה! על מנת לנקות את מעקות הזכוכית בצורה יסודית ובטוחה נדרש ידע רב בנושא ניקוי חלונות ולעיתים גם הסמכה מקצועית וציוד לעבודה בגובה. הכנו לכם כמה שיטות יעילות ובטוחות לנקות מעקות זכוכית.


קרצוף החלון במי סבון בעזרת מוט לניקוי חלונות


מערבבים מים עם סבון כלים עד שמתחיל להיווצר קצף. מלבישים את הסחבה על קצה המוט לניקוי חלונות, אוחזים במוט כאשר הסחבה נמצאת בצד התחתון שלו ומקרצפים את החלון מבחוץ עם הסחבה הספוגה במי סבון כדי להסיר את האבק ולכלוכים קלים אחרים. יש לשפשף את החלון בעזרת הסחבה ולהפעיל לחץ מתון. יש לוודא שכל החלון רטוב ולא נשארו חלקים יבשים בשביל למנוע כתמים ומריחות. אם החלון מאד מלוכלך מאבק ולא נוקה זמן רב יש לשפשף היטב בעזרת הסחבה, לעבור מספר פעמים על כל נקודה בחלון ולהשתמש בהרבה מים.


איך להשתמש במגב לניקוי חלונות בשביל לנקות מעקה מבחוץ ?


ריכזנו לכם מספר שיטות יעילות ובטוחות לניקוי חלונות מרפסת שמש:


ניקוי זכוכית מעקות המרפסת בעזרת מוט לניקוי חלונות


יש להשתמש במגב מקצועי לניקוי חלונות בעל ידית מתכווננת ולהרכיב את המגב על המוט. יש לנגב את החלון בעזרת המגב בצורה יסודית:


ניקוי חלונות המרפסת בעזרת מגנט לניקוי חלונות


יש להצמיד את המגנט לשני צידי החלון לאחר שהחלון רטוב, יש לנגב את החלון בשיטת S. הוראות מפורטות בסרטון:


ניקוי זכוכיות המעקה בעזרת מגב לניקוי חלונות בלבד


במידה ומעקות המרפסת אינם גבוהים מידי, ניתן להושיט את היד מעבר למעקה הזכוכית, ולנגב את החלונות בזהירות בעזרת מגב ארוך מבלי להתכופף מעבר למעקה:


לסיכום, ישנם מספר שיטות יעילות לניקוי זכוכית המעקות במרפסת שמש. בין אם אתם מעדיפים לפנות לחברה מקצועית ואמינה לניקוי חלונות, או שאתם מעדיפים לעשות את העבודה בעצמכם, אתם במקום הנכון ! היכנסו עכשיו לעמוד הטיפים שלנו בנושא ניקוי חלונות וזכוכית ותמצאו עוד מגוון מדריכים יעילים ומקצועיים לניקוי חלונות בבית !

4,599 views0 comments
bottom of page