top of page
Glass Window
wave background.png

צביעת בניין חיצוני

צביעת בניין חיצוני, צביעת בניינים בסנפלינג, שיפוץ בניין בסנפלינג

בכוחה של עבודת צבע טרייה לשנות לחלוטין את מראה הבית בפחות זמן ובמחיר זול מכל פרויקט שיפוצים אחר. אותו עור דק של שרף ופיגמנט גם מגן על ההשקעה שלך ומגן עליו מפני שמש, רוח וגשם - עד שהצבע מתחיל להיסדק ולהתקלף, כלומר. אז הגיע הזמן לצביעת בניין חיצוני.



כמה זמן מחזיקה צביעת בניין חיצוני?

צבע חדש שנמרח כראוי אמור להחזיק מעמד למשך 15 שנים טובות, בתנאי שמשתמשים בחומרים האיכותיים ביותר, ועובדים איתם בצורה הנכונה, והכי חשוב, יש לנקות ולשייף כל משטח תחילה.

הנה מה שאתם צריכים לדעת כדי לקבל גימור ממדרגה ראשונה על החלק החיצוני של הבניין.


צביעת בניין חיצוני שלב 1:

תיקוני טייח -

לאחר ניקוי משטח העבודה, השלב הבא של צביעת בניין חיצוני הוא מילוי חורים, שברים וסדקים בבטון או בכל משטח עבודה אחר.

לפני תיקון הטייח יש לשבור את כל החלקים הרופפים מסביב לסדק ולנקות את הקונסטרוקציה המתגלה עם מברשת ברזל יעודית ומריחת שכבת חומר איטום לברזל.

בסדקים גדולים יש לבצע כמה שכבות של טייח על מנת למלא וליישר את השטח.



צביעת בניין חיצוני שלב 2:

שטיפה וניקוי -

קרצוף יסודי הוא חובה לפני צביעת משטח חיצוני כלשהו. זה מסיר את הלכלוך ושאריות הצבע המקולקל שמונע הדבקת צבע חדש ונפטר מטחב שצומח על הצבע הישן.

השימוש בצינור או דלי ומברשת קרצוף הוא היעיל ביותר והבטוח ביותר.

לפני הקרצוף יש לפרוס ניילון לאורך בסיס הקירות בכדי לאסוף את שאריות הלכלוך הנופלות. יש להרטיב את הקירות לפני הקרצוף, ואז לשטוף אותם עם גלון מים מעורבב עם כוס אחת של אקונומיקה כלור וכוס אחת של חומר ניקוי מרוכז ונטול פוספט, כגון תחליף טריסודיום פוספט (TSP), או Jomax House Cleaner. עבודה בחלקים, מלמעלה למטה תמנע פסים. הקפידו לשטוף את הקירות היטב לפני שהתמיסה מתייבשת. חיפוי עץ וקישוטים צריכים להיות מוכנים לצביעה לאחר יום או יומיים של מזג אוויר יבש.


צביעת בניין חיצוני שלב 3:

פריים -

פריים תפקידו לחדור, לאטום ולספק משטח טוב לשכבת הצבע להיצמד אליו.

ניתן להשתמש בפריימרים אקריליים ברוב המשטחים.

הפריים הוא שלב הכרחי בצביעת בניין חיצוני בפרט ובעבודות צביעה בכלל, הוא מייצר משטח חלק ודביק לצביעה שמשפר את עמידות הצבע על הקיר.


צביעת בניין חיצוני שלב 4:

צבע -

ההחלטה באיזה צבע להשתמש הפכה להרבה יותר קלה כעת, לאחר שהצבע האקרילי דחק צבעים על בסיס שמן. האקריליק מציע ביצועים מעולים (הוא לא מתקשה עם הגיל, כמו שמנים, ולכן הוא נעים ונושם בלי שלפוחיות) לצבע שמן עדיין יש מקום באזורים עם עומסי תנועה רבים כמו מדרגות עץ ורצפות מרפסת בגלל העמידות שלו ועל מעקות פלדה וברזל יצוק, הנהנים מדחיית מים בשמן.

כל עבודת צבע מפתחת כוריאוגרפיה ייחודית כאשר העובדים עולים ויורדים והיריעות נפרשות ומקופלות. אך נותרו שני עקרונות בסיסיים: עבודה מלמעלה למטה. עבודה בצל, מחוץ לשמש ישירה. גשם יכול לשטוף לטקס מיושם ממש מעל הקיר, וטבילה בטמפרטורה הנמוכה מ- 50 מעלות צלזיוס יומיים לאחר היישום עלולה להפריע להדבקה ולריפוי ולהעמיק את ברק הצבעים המבריקים.


"השקופים" מציעים מגוון פתרונות לצביעת בניין חיצוני ועבודות שיקום בטון בעזרת סנפלינג, סולמות ובמות הרמה, במחיר המשתלם ביותר בארץ.

להצעת מחיר צרו קשר או חייגו

051-521-4747

120 views0 comments
bottom of page