top of page
Glass Window
wave background.png

חיפוי וצביעת בניינים בסנפלינג

חיפוי וצביעת בניינים

צביעת בניין חיצוני

חיפוי או צביעת בניינים בסנפלינג וטיפול בנזילות בקירות חיצוניים מיושם במבנים רבים על מנת להגן על המבנה ועל שכבת האיטום החיצונית. ניתן להשתמש בה כדי להגן על פלדה מפני קורוזיה וחלודה אשר תיווצר על ידי כוחות חיצוניים, או כדי לעזור למבנים להיות חסינים יותר בתנאי מזג אוויר קשים. ישנם מספר ציפויים תעשייתיים שונים אשר יכולים לשמש למגוון פרויקטים שונים.



צביעה בסנפלינג
צביעת בניינים


צביעת בניין בסנפלינג

צביעת בניינים בסנפלינג

צביעת בניינים

צביעת בניין מחיר

צביעת בניין חיצוני

צביעת בניין חיצוני מחיר

צביעת בניין מחיר

צביעת בניין משותף בעת ביצוע עבודות צביעת בניין בסנפלינג, המנהלים המקצועיים בחברתינו יעקבו אחר תהליך בן ארבעה שלבים. בתור התחלה, עובדינו יחלו בעבודת פירוק כלל החלקים הרופפים אשר נפגעו מנזקי המים בקיר. בשלב השני, עובדינו יתקנו את החורים אשר נוצרו בקיר בחומרים המתאימים לכך על מנת ליצור שכבת טיח חדשה, יבשה ומוכנה לשתי שכבות של פריימר, שהוא השלב השלישי. לאחר יישום שתי שכבות של הפריימר, העובדים שלנו יחלו יישום שתי שכבות צבע גמיש כדי להגן על המבנה או על הבניין מפני נזילות. בשל סוגי הצבע השונים ותקני ההכנה המחמירים, צביעת בניין חיצוני היא כיום פעולה הרבה יותר מיומנת ממה שהיה קודם. זה מחייב איש מקצוע מיומן להכין נכון את המשטח לפני שמורחים את סוג הצבע הנכון כדי להבטיח שהמשטח אטום כראוי ומצופה בשכבה אחידה.

גישה באמצעות סנפלינג היא השיטה המועדפת לעבודות איטום צביעת בניינים גבוהים ממספר סיבות. ראשית, שימוש בשיטת הסנפלינג היא חלופה זולה בהרבה מאשר פתרונות עבודה בגובה אחרים כגון פיגומים או השכרת במת הרמה. שנית, לשימוש בסנפלינג יש יתרונות לוגיסטיים בכך שהוא אינו דורש מכונות או ציוד חשמלי כבד אשר לא רק יכול לשבש את שגרת היום יום בבניין שלך, אלא גם לפגיעה בסביבה. לבסוף, צביעת בניין בסנפלינג היא בטוחה ומהירה להפליא, כלומר עבודות צביעה יכולות להתבצע ביעילות ובמהירות.

בכל אתר ופרוייקט אנו מציבים במסגרת נהלי החברה צוות של גולשים מוסמכים כולל מנהל מקצועי לעבודה בגובה ומפקח. יש לנו מפקח מוסמך וגולשים מקצועיים המתמחים במתן שירותי פתרונות גישה לעבודה בגובה עבור פרויקטים בשטח. ביצענו עבודות צביעת בניינים רבות באמצעות סנפלינג בכל איזור מרכז הארץ ורחוק יותר, תוך התאמת כישורינו לספק את השירות היעיל ביותר בסטנדרטים הגבוהים ביותר. שירותי צביעת בניין חיצוני ושירותי האיטום שלנו כוללים תכנון מוקדם התואם את צורכי הבניין, אספקת חומרים ואנשי ניהול פרויקטים. למידע נוסף צרו קשר עוד היום עם שירות הלקוחות שלנו

השקופים - עבודות גובה וסנפלינג

051-521-4747


צביעת בניין בסנפלינג צביעת בניינים בסנפלינג צביעת בניינים צביעת בניין מחיר צביעת בניין חיצוני צביעת בניין חיצוני מחיר צביעת בניין מחיר צביעת בניין משותף


למידע נוסף אודות שיפוץ מבנים ועבודות שיפוצים בסנפלינג בקרו באתר הדגל שלנו!

www.exterior.co.il/





44 views0 comments
bottom of page