top of page
Glass Window
wave background.png

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה הפך בשנים האחרונות לדבר שבשגרה. ישנם מספר שיטות לניקוי חלונות בגובה: ניקוי חלונות בסנפלינג, ניקוי חלונות בעזרת פיגום חשמלי, ניקוי חלונות בעזרת במות הרמה וניקוי חלונות עם אוסמוזה הפוכה.

ניקוי חלונות בגובה, ניקוי חלונות בסנפלינג

שמירה על חלונות נקיים במגדל מסחרי או מגדל מגורים זה רק חלק אחד וקטן של עבודות תחזוקה חיוניות שעל כל מנהל בניין או קבלן לבצע. מכיוון שחלונות פועלים לעתים קרובות כפנים החיצוניות של הבניין - כמו גם חלק מהותי באסתטיקה בעיצובים מודרניים רבים, ניקוי חלונות באופן שוטף הוא חיוני לאופן בו הבניין נתפס בעיני העוברים ושבים מבפנים ומבחוץ. ואכן, כמומחים לגלישת מעטפת ולעבודות גובה בסנפלינג, אנו חושבים כי דיירי הבניין צריכים להיות מסוגלים ליהנות מהנוף היפה ללא אבק וכתמים.


עם זאת, כמו שכל אחד שיטייל במרכז תל אביב ישים לב, לא כל החלונות נראים פשוטים לניקוי. חלקם גבוהים מדי מכדי להגיע אליהם דרך סולם או פיגום נייד, וחלקם ממוקמים מתחת למרפסות וקשה להגיע אליהם דרך פיגום תלוי. במקרים אלה, אמצעי הגישה המתאים ביותר הוא זה שמשרת את החברות המובילות ביותר בתחום עבודות הגובה ... ניחשתם נכון, ניקוי חלונות בסנפלינג! אם יש לך שאלות לגבי שירות זה, אנו נענה עליהן בפוסט זה.


ניקוי חלונות בסנפלינג - איך זה עובד?

ניקוי חלונות בסנפלינג הוא הליך די פשוט הכולל כמות קטנה של התקנה, כמות מינימלית של ציוד, אך רמת בטיחות גבוהה מאוד. כל העבודות מתבצעות על ידי אנשי מקצוע מיומנים שאינם רק מומחים בכל מה שקשור בגבהים (עבודות סנפלינג אינה קריירה לאנשים מעופפים), אלא גם מנוסים במקצוע שלהם. ככאלה, אנחנו יכולים לבצע את העבודה במהירות וביעילות מבלי לגרום לנזק או לסכן את העוברים ושבים. הפועלים שלנו עוגנים היטב לגג הבניין לפני שהם ממשיכים לצדדיו ומנקים כל חלון שעוברים לידו. מעעבר למלאי קומפקטי מאוד של ציוד לסנפלינג לעבודות בגובה (ראו רשימה מלאה של ציוד זה כאן), ניקוי חלונות בגובה כרוך בדיוק בכלים שציפיתם: מגב אמין של חלונות המשולב עם מים וסבון. מכיוון שהפועלים שלנו נדרשים לנקות במשך זמן רב תוך גלישה ממערכת חבלים, עליהם להשתמש במושבי עבודה כדי למנוע כל לחץ מיותר או שפשפת שיכולים להיגרם כתוצאה מהרתמה.


בטיחות בעבודה בגובה

ניקוי חלונות בסנפלינג, עבודות גובה

רבים מחוץ לתעשייה חוששים מהאופי המסוכן לכאורה של ניקוי חלונות בסנפלינג ועבודות גלישת מעטפת. אכן, אפילו אנחנו לא יכולים להתכחש לכך שגלישה על חבל בראשו של גורד שחקים נראית די מסוכנת. עם זאת, ממש כמו כל עבודה שמתבצעת באמצעות סנפלינג, ניקוי חלונות בגובה דורש תשומת לב רבה לפרטים בכל הנוגע לבטיחות. זה כולל נקיטת אמצעים כגון: בדיקה וקביעה כי כל הציוד המשמש את העובדים תקין. בדיקה שהכלים מאובטחים ברתמות העובדים עם שרוכים כדי למנוע את נפילתם ולמנוע נזק לאנשים שעוברים למטה. סגירת איזור מתחת לקיר בו עובדים בעזרת סרט סימון והצבת שלט המתריע על סכנה. הבטחת הגנה מפני נפילה או עצירת נפילה קיימת בכל עת, כגון חבל הבטחה או רצועה עם משכך נפילה אשר בולם זעזועים. הבטחה כי כל פועל מחזיק בהסמכת משרד העבודה, עבר קורסים וקיבל את התעודות המתאימות. כל צוות מנוהל על ידי מנהל מקצועי לעבודה בגובה עם ניסיון של שנים בתחום. בדיקה כי כל אמצעי הבטיחות מתקיימים ופוטרים מסכנות פוטנציאליות.








התגמול העיקרי בשירות שלנו הוא שהעבודות שלנו מבוצעות בצורה הטובה ביותר באמצעות אמצעי גישה מגוונים יותר ומפריעים לתפקוד הבניין פחות. אם הבניין שלך זקוק לניקוי החלונות שלו ואתה מודאג מההשלכות בעלות ובזמן של ביצוע עבודה זו, ניקוי בסנפלינג עשוי להיות הפתרון המתאים ! אם אתה סקרן, אל תהסס להתקשר אלינו ונשמח לעזור !


מחפשים חברה מקצועית לעבודת ניקוי חלונות בגבהים? צרו קשר עוד היום וקבלו מענה מהיר להצעת מחיר וייעוץ.

120 views0 comments
bottom of page