top of page
Glass Window
wave background.png

ניקוי חלונות בסנפלינג בתל אביב

כל מי שיצא לסיבוב בתל אביב מיד ישים לב למספר הרב של גורדי השחקים. עם הזמן העיר תל אביב מתחדשת ואיתה גם מספר המגדלים ההולך וגדל. יחד עם זאת, בבניה המודרנית משתמשים במספר רב של חלונות מטעמי עיצוב ואסתטיקה. כתוצאה מכך הביקוש בתחום ניקוי החלונות בסנפלינג בתל אביב גדל.








וכאן אנחנו נכנסים לתמונה!

במקרים רבים בבניה המודרנית, הגישה לחלונות מוגבלת ויש להעזר באמצעים טכנולוגיים הדורשים ניסיון והסמכה על מנת לנקות את החלונות ולהבטיח את עמידותם במבחן הזמן ואת שלוות הדיירים. חברתנו מציעה ניקוי חלונות בגובה ופתרונות גובה לניקוי חלונות בהם הגישה מוגבלת. בשילוב של טכנולוגיות חדישות וידים מיומנות אנחנו מסוגלים להגיע לכל חלון בכל גובה.





ניקוי חלונות בסנפלינג

אם שאלתם את עצמכם מדוע לפנות לחברה מקצועית לניקוי חלונות בגובה אז הגעתם למקום הנכון! ניקוי חלונות בגובה דורש הסמכה של משרד העבודה, אישורים רפואיים ותעודות. לא כל אדם מסוגל לבצע עבודה מורכבת מסוג זה, וגם אדם בעל תעודות חייב את הניסיון המעשי המתאים על מנת לבצע את העבודה במינימום סיכונים. חברתנו מעסיקה צוות מיומן ומנוסה בעבודות גובה ובניקוי חלונות בסנפלינג בפרט. הצוות שלנו עבר הסמכה עובד עם כלל האישורים הנדרשים לביצוע עבודות מסוג זה. הצוות שלנו מבוטח באופן מלא ומכוסה על פי החוק.


מחפשים חברה מקצועית לעבודת ניקוי חלונות בסנפלינג? צרו קשר עוד היום וקבלו מענה מהיר להצעת מחיר וייעוץ.




57 views0 comments
bottom of page