top of page
Glass Window
wave background.png

שיפוץ בניין בסנפלינג

שיקום בטון בסנפלינג, שיקום קירת חיצוניים, שיקום וצביעת חזיתות


שיפוץ בניין בסנפלינג - אופן העבודה

שיפוץ כולל וחלקי של חזיתות ומרפסות

השקופים מתמחים בעבודות שיפוצים ואחזקה בסנפלינג בשיטה יעילה ומהירה ללא צורך בפיגומים באופן מלא או חלקי. כצעד ראשון, הצוות שלנו מבצע בדיקה במקום על מנת לממש הערכת עבודה ולהגיש הצעת מחיר בחינם. במהלך השלב השני, לאחר משימת העבודה, עובדי החבלים המוסמכים שלנו מתחילים בעבודת הבדיקה והערכת קנה מידה של חומר לא יציב או מנותק בקירות החיצוניים של הבניין. לאחר מכן הצוות מתחיל בניקוי השטח ושחזור החלקים החסרים. לסיום, גימור עם חומרים עמידים בעלי ביצועים גבוהים ועבודת פריימר וצבע לתוצאה מושלמת.


שיפוץ בניין בסנפלינג - כמה זה בטוח ?

שימוש בסנפלינג מתייחס לטכניקות גישה מתקדמות שונות המשתמשות בציוד מיוחד ובחבלים כדי לתמוך בכוח העבודה הפועל במקומות גבוהים / שקשה להגיע אליהם. בטכניקה זו אינך זקוק לבמות הרמה או פיגומים. כמו כן, רמת הלכלוך בזמן השיפוץ פוחתת והפעילות היומיומית של הבניין אינה נפגעת במהלך העבודה.


עד כמה שיפוץ בניין בסנפלינג בטוח?

טכניקת גישה זו משתמשת במערכת תמיכה המבטלת את הסיכוי לכישלון. לשיטה זו קיים יתרון בגלל שימוש בשני חבלים - חבל בטיחות וחבל עבודה. בנוסף, למשרד העבודה יש דרישות חובה שמחייבות עובדי סנפלינג לעבור קורסים קפדניים, תקופת התלמדות ובחינה. בכל אתר חייב להמצא מנהל מקצועי לעבודות גלישה על מנת לבדוק את העובדים.

שיפוץ בניין בסנפלינג - איך סנפלינג מוסיף ערך לעבודת שיפוץ חזיתות?

להלן מספר עצות: חיסכון - שירותי סנפלינג עשויים לחסוך לכם כסף רב במהלך השיפוץ. מכיוון ששיטה זו אינה דורשת התקנת פיגומים מסביב לבניין שרק פעולה זו עלולה לעלות עשרות אלפי שקלים. ידידותי לסביבה - כאשר משווים טכניקה זו לשיטות קונבנציונליות, עבודה בסנפלינג משאירה פחות טביעת רגל באתר. זה לא דורש חשמל, נפט או בנזין כדי לגשת אפילו לאזורים הצמודים או הגבוהים ביותר. מהיר ויעיל - לוקח מעט זמן לבנות ולפרק מערכות חבלים. לכן, תחוו פחות הפרעות לפעילות השוטפת של הבניין. נוסף על כך, עבודת שיפוץ בסנפלינג מבטיחה פחות שיבושים וסביבה בטוחה לדיירים שלכם במהלך הפרויקט. לא פולשני - סביר להניח שעבודות מתמשכות בסנפלינג אינן מקור להיסח הדעת. הכל יורד בצורה חלקה. כך, הבניין שלך יכול לשמור על התמקדות חדה במשימות היום יומיות. הפחתת שעות עבודה - מכיוון שעבודה בסנפלינג הופכת את השטחים המסובכים לעבודה ללא מורכבות רבה, יתכן והפרויקט שלך לא ידרוש שעות צוות רבות כפי שידרש כאשר תשתמש בשיטות קונבנציונליות. בטיחות - בנוסף לאמצעי הבטיחות שהוזכרו קודם לכן, כל מערכות החבלים מופעלות על ידי גולשים ומנהלים מקצועיים מוסמכים בלבד עם תעודה של משרד העבודה. הכשרתם מאפשרת להם לשמור על התמקדות גבוהה בזיהוי וכן ביישום מערכות עבודה בטוחות, בקרת עצמים שהושמטו, תכניות חילוץ חבלים וכו '.

גישה מעולה - מערכות סנפלינג יכולות להגיע לאזורים שאחרת אי אפשר היה להגיע אליהם בשיטות קונבנציונליות. אם הבניין שלך דורש תחזוקה באזורים פנימיים כמו גגות כיפתיים, ארובות או תעלות, טכניקה זו הופכת את העבודה ללא מטרידה. גמישות - תוכל להגיע לתזמון מחדש וגמישות גדולים יותר באמצעות סנפלינג. לדוגמא, כאשר קורה שינוי בתנאי מזג האוויר במהלך פרויקט מתמשך, לוקח מעט זמן לפרק את המערכת ולשנות את סדרי העדיפויות בעבודה. זכרו, השכרה / הובלה של ציוד גישה קונבנציונאלי יכול להיות סיוט כלכלי ולוגיסטי כל כך אם הדברים משתנים בהתראה קצרה. אין צורך בציוד כבד - ככל שציוד הגישה שלך כבד יותר כך עלויות ההובלה והשימוש בו גבוהות יותר. מערכות וציוד סנפלינג קלות יחסית, מה שמקטין את הזמן, כוח האדם והמשאבים הדרושים להפעלתן. האופי הבלתי פוסק שלהם מאפשר להם גם לרסן סכנות משמעותיות הקשורות לציוד גישה מסורתי.

שיפוצים בסנפלינג - אזורי יישום לסנפלינג

עכשיו שאתה יודע כמה העבודה בסנפלינג יעילה ובטוחה, חובה שתבין את הדרכים השונות שבהן אתה יכול להשתמש בה. יש מספר עצום של פרויקטים שבהם גישה לחבלים היא פיתרון נהדר. הם כוללים:


סנפלינג עובד מצוין בסוגים רבים של התקנות כגון התקנות מדבקות חלונות, שירות התקנת שלטים, צביעה חיצונית, שירותי התקנת ויניל, התקנה והחלפה של מרזבים, רשתות יונים ועוד רבים אחרים.

עבודת צנרת רוב גולשי הסנפלינג יכולים לבצע במהירות וביעילות בדיקה, תיקונים או תחזוקה בכל סוגי הצנרת. בין אם אתם זקוקים לריתוך לתיקון פגיעות / סדקים, או PMI לבדיקת צינור פלדת פחמן, טכניקה זו תעזור. אמון, טכנאים ישלימו את העבודה במהירות. עלייה גבוהה / חשמל / שילוט עבודת שיפוץ בסנפלינג היא ללא ספק הדרך הטובה ביותר עבור מתקין שילוט לבצע משימות באזורים גבוהים בבניין שלך. למה? זה מהיר יותר, משתלם יותר ובטוח יותר ממערכות קונבנציונליות כמו פיגומים, מכונות כבדות ואפילו מנופים. בנוסף, עבודת חבלים בסנפלינג מצוינת להתקנה, תיקון או החלפה של רכיבים חשמליים בבניינים מרובי קומות. מקומות אחרים בהם ניתן להשתמש בחבלים כוללים סכרים / אתרים הידרולוגיים, עיגון קרקע, טורבינות רוח, פירים, מפעלי ייצור, שירותי אסדות, בפרויקטים ימיים וכו '. ה- Take-Away אין ספק, עבודת סנפלינג מציעה יתרונות רבים למשתמשים. מכל היתרונות, דרישות תקציב התחזוקה הנמוכות וחיסכון בעלויות הם ללא ספק הנעלות ביותר. לרוב, המחיר לתחזוקת מבנים גבוה למדי, במיוחד כאשר משתמשים בשיטות קונבנציונליות במבנה גבוה. למרבה המזל, עבודת שיפוץ בסנפלינג משנה את כל זה ומציבה את התמחור בסולם הזזה. ככל שהבניין גבוה יותר, כך תוכלו לחסוך יותר. יתר על כן, טכניקה זו יכולה לגרום לחיסכון אמיתי גם בגבהים קטנים יותר בגלל פחות זמן השבתה וסיום מהיר יותר של הפרויקט. עם כל היישומים הללו של סנפלינג, הגיע הזמן לנצל את המיומנות של העובדים המקצוענים שלנו !


" השקופים" מסוגלים להשתמש ביעילות בשיטות עבודת גובה בסנפלינג לביצוע מגוון רחב של עבודות תחזוקה, בדיקה וניקוי חלונות. אם תרצו ללמוד עוד על יכולות העבודה בגובה שלנו וכיצד נוכל לשרת את החברה שלך בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר, חייגו אליינו ונשמח לסייע 051-521-4747


למידע נוסף אודות שיפוץ מבנים ועבודות שיפוצים בסנפלינג בקרו באתר הדגל שלנו!

www.exterior.co.il/




66 views0 comments
bottom of page